poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Flowers

 Bardzo męczący dzień na szczęście już prawie za mną. Dzień zaczął się normalnie, jednak po niedługim czasie zamienił się w koszmar. Okazało się, że mój blog nie istnieje... panika, bezradność, smutek i złość mamy, ktora chciała mnie wesprzeć tłumacząc, że założę kolejny blog i będzie dobrze. Na szczęście Bóg dał mi Kondzia, który wszystko odzyskał. Do 17 dzień mijał monotonnie, aż przybył mój tata i rzucił hasła ; Paryż, Wierza Eiffla, Macie  10 min, Go go power rangers xd . Mój strój dość zwyczajny;) Utrzymany w czerni i brązie, dzięki czerwonym kwiatuszką "coś się dzieje".











Sukienka- New Look
Buty-Stradivarius
Kurtka-Stradivarius
Torebka-Tally Weijl











10 komentarzy:

  1. Dziękuję. Aj, Paryż, jak tam pięknie! Masz śliczne włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wyglądasz:) Paryż bym sobie zwiedziła:) Może w przyszłości;)

    pozdrawiam:)
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę, chciałabym pojechać do Paryża... ;) a strój, mimo że na szybko, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie wygladasz, widoki tez niczego sobie, ahh Paryzz :) pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ojejku, zazdroszczę, że byłaś w Paryżu ;)
    blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia i widoki :)
    zazdroszczę
    zapraszam na nowy post i zachęcam do obserwacji :3
    będe bardzo wdzięczna i napewno się odwdzięcze
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja :)
    Chciałabym pojechać do Paryża :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey :)
    Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
    kisses, Anna ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. thx :)

    a widziałaś ją w całości?:)

    OdpowiedzUsuń